Skip to main content

Μηδενικές εκπομπές στο περιβάλλον

19 Απρ 2022

Επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν “καίνε” ηλεκτρικό ρεύμα, οι ΑΠΕ δεν είναι φιλικές προς το περιβάλλον και οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν συνήθως την τάση να μένουν μόνο στην επιφάνεια των πραγμάτων, χωρίς να αμφισβητούν ή να κάνουν στοχευμένες ερωτήσεις, παρακάτω είναι ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο “Μηδενικές εκπομπές” το οποίο αξίζει νομίζω να διαβαστεί απ’ όσους αληθινά ενδιαφέρονται σχετικά.

(Μεταφρασμένο από τα αγγλικά):

“Οι μπαταρίες δεν δημιουργούν ηλεκτρισμό – αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια  που παράγεται αλλού, ειδικά μέσω άνθρακα, ουρανίου, σταθμών παραγωγής  ενέργειας που τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο ή γεννήτριες με πετρέλαιο. ” Άρα ο ισχυρισμός ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι όχημα μηδενικών  εκπομπών δεν είναι καθόλου αληθινός.
Δεδομένου ότι το σαράντα τοις εκατό της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται στις ΗΠΑ προέρχεται από εργοστάσια παραγωγής ενέργειας άνθρακα, επομένως το σαράντα% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δρόμο έχουν βάση τον άνθρακα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Όσοι είστε ενθουσιασμένοι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την πράσινη επανάσταση ας ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στις μπαταρίες, αλλά και τις ανεμογεννήτριες και τα ηλιακά πάνελ.
Μια τυπική μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου ζυγίζει χίλιες λίβρες, περίπου  στο μέγεθος μιας βαλίτσας. Περιέχει είκοσι πέντε κιλά λιθίου, εξήντα λίβρες  νικελίου, 44 λίβρες μαγγανίου, 30 λίβρες κοβάλτιο, 200 κιλά χαλκό και 400 λίβρες αλουμινίου, ατσάλι και πλαστικό.
Υπάρχουν πάνω από 6.000 μεμονωμένα κύτταρα ιόντων λιθίου μέσα.
Για να φτιάξετε κάθε μπαταρία BEV, πρέπει να επεξεργαστείτε 25.000 λίβρες  πέλματος για το λίθιο, 30.000 λίβρες ρητίνης για το κοβάλτιο, 5.000 λίβρες για το νικέλιο και 25.000 λίββρες χαλκού για τον χαλκό. Συνολικά πρέπει να  σκάψεις 500.000 λίβρες γήινης κρούστας για μια μπαταρία.
Το κύριο πρόβλημα των ηλιακών συστημάτων είναι οι χημικές ουσίες που  χρησιμοποιούνται για τη μετατροπή του πυριτίου σε πυρίτιο που χρησιμοποιείται για τα πάνελ. Για να παραχθεί επαρκές καθαρό πυρίτιο, πρέπει να υποστεί επεξεργασία με σαλικικό οξύ, θειικό οξύ, σαλπετικό οξύ, φθοριούχο υδρογόνο, τριχλωρεθάνη και ακετόνη.
Επιπλέον, χρειάζονται γάλλιο, αρσενίδιο, χαλκός-ίνδιο-γαλλίου και  τελλουριούχο κάδμιο που είναι επίσης εξαιρετικά τοξικά. Η σκόνη πυριτίου δημιουργεί κίνδυνο για τους εργαζόμενους και οι πλάκες δεν μπορούν να ανακυκλωθούν.
Οι ανεμογεννήτριες είναι το nonplusultra από πλευράς κόστους και καταστροφής του περιβάλλοντος.
Κάθε ανεμοτρόχος ζυγίζει 1688 τόνους (που ισοδυναμεί με 23 σπίτια) και περιέχει 1300 τόνους σκυρόδεμα, 295 τόνους χάλυβα, 48 τόνους σιδήρου, 24 τόνους γυάλινων ινών και το δύσκολο στη γη νεοδύμ σπάνιων γαιών, πρασεόδυμο και δυσπρόσιο.
Κάθε ένα από τα τρία φτυάρια ζυγίζει 81.000 λίβρες και έχει διάρκεια ζωής 15 έως 20 χρόνια, μετά πρέπει να αντικατασταθούν.
Δεν μπορούμε να ανακυκλώσουμε χρησιμοποιημένα φύλλα ρότορα.
Αυτές οι τεχνολογίες μπορεί να έχουν τη θέση τους, αλλά πρέπει να κοιτάξετε  πέρα από τον μύθο της ελευθερίας των εκπομπών.
Το “Going Green” μπορεί να ακούγεται σαν ένα ουτοπικό ιδανικό, αλλά αν  κοιτάξετε το κρυμμένο και ενσωματωμένο κόστος με ρεαλιστικό και αμερόληπτο τρόπο, θα διαπιστώσετε ότι το “Going green” κάνει περισσότερο κακό στο περιβάλλον της Γης από ό,τι φαίνεται.
Δεν είμαι αντίθετος με την εξόρυξη, τα ηλεκτρικά οχήματα, την αιολική ή την  ηλιακή ενέργεια. Αλλά δείχνω την πραγματικότητα της κατάστασης.”

Από Katja Brauns

shorturl.at/iksPT

Αν τα στοιχεία που αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο είναι έγκυρα τότε είναι φανερό ότι τα πραγματικά σχέδια όλων αυτών που προωθούν και προβάλλουν τα “πράσινα” σενάρια και τις ΑΠΕ, προφασιζόμενοι την προστασία του πλανήτη, την κλιματική αλλαγή ή ένα νέο εναλλακτικό ενεργειακό μοντέλο για να εγκαταλειφθούν επιτέλους τα ορυκτά καύσιμα, είναι άλλα…
Ένα οικονομικό μοντέλο το οποίο έχει φτάσει στα όριά του, καταρρέει και πλέον κατατρώει τις σάρκες του, αναζητά απεγνωσμένα λύσεις επιβίωσης αλλάζοντας προσωπεία αλλά όχι την ουσία και τις παρωχημένες μεθόδους του.
Αν η ανθρωπότητα, μπροστά στο χείλος του γκρεμού που βρίσκεται σήμερα, θέλει πραγματικά να επιδείξει νοημοσύνη και ευθύνη απέναντι στον πλανήτη και απέναντι στις κοινωνίες μας, τότε ο ενεργειακός προσανατολισμός είναι ΕΝΑΣ και πραγματικά άφθονος, γνωστός από τα πολύ παλιά χρόνια, το νερό, το Υδρογόνο.
Αυτή είναι η μόνη πραγματική λύση μηδενικού αποτυπώματος για τον πλανήτη και ενεργειακής απελευθέρωσης, αφθονίας και αυτονομίας για όλη την ανθρωπότητα.
Οι λόγοι που η ανθρωπότητα δεν προσανατολίζεται ολοκληρωτικά και αποκλειστικά σε αυτή την επιλογή δεν χρειάζονται ιδιαίτερη φαντασία.
Η αφθονία δεν προσφέρει κέρδη και αποτρέπει τον έλεγχο από ελιτίστικα κέντρα.
Είναι πολύ απογοητευτικό, ιδιαίτερα για εμάς σ’ αυτό τον τόπο, γιατί έχουμε στη διάθεσή μας ένα τεράστιο και σπουδαίο πλεονέκτημα, το οποίο ακόμα δεν στηρίζει και δεν αξιοποιεί η κοινωνία μας (με ότι αυτό θα συνεπαγόταν), την εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου. Μια καινοτόμα εφεύρεση την οποία πλέον αρχίζουν να παίρνουν στα σοβαρά πολύ σημαντικά ερευνητικά και τεχνολογικά κέντρα παγκόσμιας εμβέλειας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ